ARTIFY

ARTIFY

Live at
Gina-Leigh van Steensel, Amber Newar, Amber van Bergenhenegouwen & Lisa Mol

Hey allemaal!

Onze live Q&A zit er alweer op en wat zijn wij trots en blij dat we dit hebben kunnen doen! Het waren hele waardevolle en inspirerende verhalen van onze twee hobbyisten, Miss Starling (Marieke) en Sophie!

Voor de mensen die onze Insta live Q&A niet hebben kunnen volgen, de IGTV staat op https://www.instagram.com/artify_nl/

ARTIFY gaat door maar wel op een lager pitje! Wij blijven de passies delen, want wij vinden het heel belangrijk om de inspiratie levend te houden! Daarnaast zullen wij onze podcast ook zeker voortzetten, wederom op een lager pitje, maar we zullen niet verdwijnen op jullie beeldscherm! 

Wij willen nogmaals iedereen bedanken die heeft geholpen dit mooie en waardevolle project te realiseren!

Mede mogelijk gemaakt door: 

Myrthe, Aimée, Anouk & Kayo, Lisa, Auke, Anita, Marie, Thomas, Amber, Mare, Pascalle, Pepijn, Daphne, Karlijn, Romy, Fenne, Lindsay, Pawl, Thomas, Femke, Pepijn, Sophie, Michelle, Milou, Nienke, Sophie, Miss Starling (Marieke), Jimmy, Mats en Gavin

Saskia de Bel

Rob Dielissen

Maarten-Jan van ‘t Oever

Alain van Duuren

David Seesing

HEY!

Wij zijn Amber van Bergenhenegouwen, Amber Newar, Lisa Mol en Gina-Leigh van Steensel én wij zijn ARTIFY. Doormiddel van ons online platform willen wij jullie inspireren, informeren, amuseren en verschillende soorten hobby’s laten zien. Leer een nieuwe hobby kennen, laat je inspireren door anderen en wees bewust van het belang van een hobby!

Laat jezelf zien. Jij bent uniek en bijzonder. Dit mag de wereld zien, de wereld mag JOU zien! Doormiddel van jouw talent kun je anderen inspireren en misschien zelf ook geïnspireerd raken.

Wij willen jou een plek bieden waarop je je kan laten inspireren, zelf een hobby kan ontdekken en je je bewust laat worden van het belang ervan. Niks is te gek, alles kan!

Bezoek ons:

Instagram

E-mail

Conceptboek

Spotify

SoundCloud

Organisatie doelstellingen

Content creëren op onze kanalen (Instagram & Spotify) waardoor de doelgroep wordt geïnspireerd door onze marketing communicatie doelgroep & experts en getriggerd worden om bezig te zijn met hun eigen creatieve ontwikkeling. Dit willen wij doen in een tijdsbestek van 15 weken door te testen bij onze doelgroep wat zij interessant vinden en hierop in te spelen.

Diversiteit creëren binnen onze volgers/delers op onze Instagram. Dit willen wij doen binnen een tijdsbestek van 15 weken door te werken met thema’s en zoveel mogelijk verschillende hobby’s en passies te delen die hierin passen.

Bewustwording creëren over het belang van een passie of hobby hebben en hoe dit bijdraagt aan de vorming van de identiteit van de doelgroep en marketing communicatie doelgroep. Dit willen wij doen binnen een tijdsbestek van 15 weken door informatie te delen met onze doelgroep via onze kanalen (Instagram & Spotify) over het belang van een passie/ hobby en je identiteit vorming.

Wij willen onze doelgroep aanzetten tot het zoeken naar een hobby die bij hen past die hen kan helpen in hun creatieve ontwikkeling en om verveling, depressies etc. tegen te gaan. Dit willen wij doen door verhalen te delen van onze marketing communicatie doelgroep en in gesprek te gaan met experts over dit onderwerp en hun kijk hierop en hierbij suggesties te geven van hobby’s die je kunt uitoefenen.

Wij willen onze organisatie zichtbaar en bekend maken door interesse te creëren bij onze doelgroep. Dit willen wij doen door middel van onze win acties, onze rubrieken die de doelgroep en marketing communicatie doelgroep kan delen, en door het te delen binnen ons eigen netwerk. Dit willen wij elke week doen door middel van deze acties te laten variëren per week.

Geen enkele hobby is gek! Deze zijn juist gek!

WAT KUN JE VAN ONS VERWACHTEN IN 2021?

Nog meer nieuwe hobby’s van anderen

Wist je dat…?

This or that!

Podcasts met misschien wel JOU in de hoofdrol

Al met al… Houdt onze socials in de gaten!!

Even uitleggen! 

Wij hebben onderzoek gedaan naar jonge mensen en wat zij belangrijk vinden betreft creativiteit, zelfontplooiing, etc.

We hebben gezien dat de doelgroep zelden tot nooit een hobby uitoefent en zich vaak niet bewust is van het belang van het hebben van een hobby. Wij willen ervoor zorgen dat zij worden geactiveerd tot het zoeken van een hobby en zich ook bewust worden van wat het belang is ervan.  D.m.v. een online platform willen wij een plek creëren waar zij worden geïnspireerd, geïnformeerd, geamuseerd en waar ze verschillende soorten hobby’s zien.

Wij zien

dat het uiten van een hobby/passie erg belangrijk is voor o.a. het welzijn en de identiteit van mensen.

Wij geloven

dat wij d.m.v. een online platform het gedrag en houding van mensen zonder hobby kunnen beïnvloeden en hen kunnen activeren om zelf op zoek te gaan naar een hobby.

Doelgroep: 

Mensen zonder hobby en niet bewust van het belang van het hebben van een hobby.

Marketing communicatie doelgroep: 

Jonge gepassioneerde hobbyisten mensen (mensen die zich fysiek en mentaal jong voelen) met een passie of hobby waar ze plezier uit halen.

Vraagstuk: 

Hoe kunnen mensen zonder hobby zich bewust worden van het belang van een hobby en daarbij bezig zijn met hun creatieve ontwikkeling?

Missie: 

ARTIFY is ontstaan uit gezamenlijke interesse in hobby’s en passies. Wij als ARTIFY willen een online platform bieden waar de houding en gedrag van onze doelgroep (mensen zonder hobby) beïnvloed wordt en geactiveerd wordt om zelf op zoek te gaan naar een hobby. De kernwaarden waar wij als organisatie voor staan zijn: verbondenheid, creativiteit, betrokkenheid, diversiteit en ontwikkeling.

Visie: 

Kijkend naar leisure binnen de stad Rotterdam en ons vraagstuk, kun je zien dat de doelgroep zelden of nooit een hobby uitoefent en zich daarbij ook niet bewust van is. Een passie/hobby draagt bij bij de identiteitsvorming & creativiteit en is daarnaast ook heel goed voor je zelfontplooiing. Wij kunnen zien dat door deze vorm van leisure in te zetten wij het gedrag en houding van onze doelgroep kunnen beïnvloeden en hen kunnen activeren om zelf op zoek te gaan naar een hobby.

Waarden van ARTIFY

Verbondenheid (mensen met elkaar in contact brengen en met elkaar verbinden)

Creativiteit

Betrokkenheid

Diversiteit (veel verschillende mensen bij elkaar en verschillende talenten)

Ontwikkeling (zelfontwikkeling en op creatief en sociaal vlak)

Doel: 

Ons doel van dit platform is voor een online plek te zorgen waar onze doelgroep, mensen zonder hobby, beïnvloed kunnen worden op het gedrag en de houding en hen kunnen activeren om zelf op zoek te gaan naar een hobby.

Interventie 

Instagram Polls

Spotify/SoundCloud podcast

IGTV

Talkshow de Passiepraat Live in gesprek met Miss Starling en Sophie

Meet us: 

Amber van Bergenhenegouwen:

Hi! Mijn naam is Amber van Bergenhenegouwen, 21 jaar en ik woon in Rijswijk. Binnen de organisatie zorg ik samen met Amber Newar voor de interne- en communicatie. Ik doe onderzoek naar stakeholders en neem contact met hen op. Ik vind het belangrijk dat een ieder zichzelf kan zijn en zijn/haar creativiteit kan uiten aan de buitenwereld. Ik ben een echte teamplayer en vind het leuk om in een groep te werken.

In mijn vrije tijd hou ik van koken & bakken en kan ik daar echt mijn creativiteit in kwijt. Ik sta voor openheid, spontaniteit, flexibiliteit, uitdaging en creativiteit. Dit zijn waarden die ik graag tot uiting laat komen in de praktijk!

Amber Newar: 
Hi, Ik ben Amber Newar en ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren en getogen in Rotterdam en ik zou hier ook nooit meer weg willen. Ik hou van uitgaan en drankjes doen met vrienden. Helaas is dit deels door Corona niet meer mogelijk, maar er liggen wel weer kansen voor mij als leisure producer ; )

Sinds Corona heb ik een nieuwe hobby, namelijk wandelen. Wat ik voorheen niet vaak deed, probeer ik zo vaak mogelijk te doen op veel verschillende mooie plekken in Nederland.Wat ik in het dagelijks leven erg belangrijk vindt, zijn de waarden eerlijkheid, gezelligheid en spontaniteit. Dit toepassen en overbrengen in de praktijk, vind ik belangrijk!

Lisa Mol:

HEY! Mijn naam is Lisa, ik ben 21 jaar en ik woon in Rotterdam. Als ras Rotterdamse hou ik van aanpoten, ben ik erg leergierig en kan ik onwijs enthousiast worden van de kleinste dingetjes. Ik vind het belangrijk dat iedereen op zijn of haar gemak is en dit probeer ik ook zo goed mogelijk over te brengen.

Ik hou ervan om creatief bezig te zijn en ben daarom in mijn vrije tijd bezig met verschillende dingetjes. Mijn hobby’s zijn daarom ook gitaar spelen, (oude) platen verzamelen, collages maken en… hoelahoepen! 

Ik ben van mening dat je hobby of passie je kan vormen tot wie je bent en daardoor jezelf kan verrijken met allerlei nieuwe dingen. : )

Gina-Leigh van Steensel: 

Hoooi!

Mijn naam is Gina-Leigh van Steensel ik ben 22 jaar oud. Op dit moment ben ik wonend in Nieuwerkerk a/d IJssel. Ik ben vaak verhuisd waardoor ik eigenlijk op veel verschillende plekken ben opgegroeid. Ondanks dat ik nooit in Rotterdam heb gewoond voelt dit voor mij wel als mijn thuis. Ik heb hier al 5 studiejaren achter de rug waardoor ik eigenlijk altijd wel in Rotterdam te vinden ben. Ik ben een positieve, enthousiaste en doorzettende vrouw die houdt van spontane dingen doen, en het leuk vindt om nieuwe mensen te ontmoeten.

Mijn werk in de horeca is iets waar ik veel passie voor heb en veel energie uit haal. Ik vind het heerlijk om in contact te zijn met mensen. Daarnaast is dansen voor mij ook echt een hobby waar ik mijn energie in kwijt kan en heel erg leuk vind. Ik denk dat het heel erg belangrijk is om je energie te kunnen uiten door een hobby of passie en dit ook te kunnen delen met mensen!

Wij willen op een informele manier communiceren met onze doelgroep en willen zoveel mogelijk betrokken zijn met hen om zo een persoonlijk en veilig gevoel te creëren bij onze doelgroep.